lørdag den 22. august 2015

Foredrag i november.

   
DESVÆRRE AFLYST !!  Forventer at foredraget holdes i det nye år.

Jeg holder foredrag i Ældresagen i Greve ONSDAG d. 18.11.15  kl. 15 -17. - At miste - at sørge - og at komme videre med livet trods alt.


En rose fra min have - 2015.



Det foregår på Arenaskolen (tidl. Gersagerskolen).

Det er første gang, jeg skal holde foredrag for ældre om sorg. Jeg gør mig mange tanker derom.
Jeg vil komme ind på bl.a.: de svære samtaler før døden/eller manglen på samme - sorgprocessen - netværket - egen angst for døden -ensomheden mm. Tænk over om du selv har et emne, du vil høre mere om.

En del af det at blive ældre er, at man kan miste mange omkring sig: ægtefælle, søskende og venner fra livet -
og hvordan er det muligt at håndtere de tab.
Jeg har selv mistet ældre, og jeg kender ældre, der har mistet deres kære. Mange ældre er også mødt op til mine tidligere foredrag i bl.a. kirker. Jeg har også støttet ældre i deres sorgproces.

Jeg ser frem til en god og nær eftermiddag. Jeg vil stå til rådighed under og efter foredraget, hvis du har behov for en personlig snak med mig.

Har du brug for en snak med mig, inden du beslutter dig for at møde op, så er du mere end velkommen.
Skriv til mig på: liselotte@aabrink.dk eller ring til mig på: tlf. 46 42 42 13

Kh Lise Lotte


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil altid glæde mig at få en kommentar