lørdag den 9. august 2014

At miste

Jeg mistede i går en af mine kære venner.




Foto: I bjergene i Frankrig - forår 2013


Følelsen af at blive væltet omkuld. Tårerne - gaven fra sorgens land - der igen og igen siler ned.
Tankerne til hendes børn der har mistet en mor. For år tilbage mistede de en lillebror. Tankerne til hendes mand, der har mistet sin livspartner og må sove alene.

Kender I det:  Alle de smil man har fået ? Alle de kram man har fået ? Alle timerne med samvær i tårer og grin ? Det er ikke væk. Det er inde i mig. Jeg vil gøre alt, hvad jeg kan for at bevare det i mig.
Og den sidste gang jeg så hende. Hun var smuk og glad. Kom med jordbærlagkager og smart tøj.

Nu er hun borte. Og det er os, der er tilbage med sorgen og tankerne.

En af de andre veninder skrev: HUN VAR SÅ ÆGTE.

JA - vi har mistet et vidunderligt menneske. Jeg prøver at finde trøst.
Jeg håber, at hun er sammen med sin elskede søn i himlen nu.

Kæreste Birgit - tak for alt det, du gav til os alle.

Fra hjertet der græder i dag,
Lise Lotte



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil altid glæde mig at få en kommentar